1 Ocak 2012 Pazar

Ayşe Yazıyor : YeniYıl Sofrası




Annemle birlikte şükürle hazırlanan güzel bir yılbaşı mönüsü oluşturduk.
Başlangıçlar
Yoğurtlu Patates Salatası
Rus Salatası
Pembe Rüya
Kuru Biber Dolması
Yaprak,Pırasa,Lahana Sarmaları
Ana Yemek
Fırın Hindi
Kestaneli İç Pilav
Tatlı
Çam Ağacı Pasta










Yılbaşı sofrasında mezeler ve pasta bana ait.Mezeleri sıklıkla yaptığım için sorun olmadı ancak pasta beni inanılmaz oyaladı.Önce çam ağacı kalıbı çıkardım.Sonra pandispanyaları hazırladım.onları kestim.Krema olarak Martha'nın kremasını gıda boyası ile hazırlayarak kullandım.En önemlisi pastayı şeklini muhafaza ederek Alaçatı'ya götürmekti.Onu da başarıyla gerçekleştirdim.Tadanlardan da tam not alınca değmeyin keyfime :):):)





Allah'ım herkese nice güzel sofralar kurmayı bunları sevdikleriyle paylaşmayı nasip etsin.
Yeni yılınız kutlu olsun :):)







8 yorum:

  1. canım benim çok çok güzel bir sofra olmuş afiyet bak şeker olsun 2012 de daha da güzel sofralarınız olsun mutlu yıllarr

    YanıtlaSil
  2. Canımsın Tubitomm,Allah'ım tüm dileklerimizi gerçek etsin inşallaahhh:) Amin diyorum.Çoook teşekkür ederim,öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
  3. aminnn=) inşallah hep sevdiklrinle böyle güzel sofralarda olursun. her şey çok güzel gözüküyor. özellikle de pasta;)

    YanıtlaSil
  4. ^^gizem^^
    pasta muhteşem !bayıldım herşey süper. sevdiklerimizle beraber nice sağlıklı senelere İNŞALLAH canım. =))

    YanıtlaSil
  5. hepsı cok guzel gozukuyorlar ellerınıze saglık guzellıkler ıcınde yılınız devam etsın :)

    YanıtlaSil
  6. Sedef'cim,Gizem'cim,Grace'cim güzel yorumlarınız için çoooookçook teşekkür ediyorum sizeee :):)

    YanıtlaSil
  7. This spread looks so delicious! I have a question: what are the triangular-like things, in the third picture? Thanks!

    YanıtlaSil
  8. ay ne hos bir masa...özellikle pasta harika...bana da buyrun gelin...bekliorum

    YanıtlaSil

♥ Düşünceleriniz neler ? ♥